onsdag 21 april 2010

MOT SKOLAN!

Godmorgon på er allesammans,

idag vaknade jag faktiskt och jag behövde inte znooza... wonderfoul!!
Jag tvingade med min syster att vakna och börja praoen tidigt idag, så jag har någon att gå med, för jag ska nog titta på träningen idag, och försöka få tag i Mats, får väl se om det går! :D
Hörde att Lollo sätt våra skol overaller, och fan jag längtar verkligen till vi får dom,
Måste ju Tacka Jessica och Julia som gjort så vi kan få dom, Muy bien!
Så vi får se när dom kommer, dom lämnades in på tryck igår, så vi får väl se när dom hinner bli klara! :D
skol-sm snart!! som jag är taggad! :D är ni också det eller? :)¨

Nej nu hinner jag inte skriva mer, får ta och skriva lite mer i skolan, oj juste, har Engelska prov idag också, som jag måste plugga lite till, inte bra! /:
men aja, vi syns!


Snart tar denna tös studenten :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar