lördag 24 april 2010

fullspäckad lördag!

Shit vilken fullspäckad dag! =)
Vaknade tidigt för att åka iväg och kolla våra matcher i stan någonstans... Vann första mot Tumba ganska lätt. Sen var det dax för lite shopping, Men jag handlade ingenting idag... var inte på humör...
Sen var det dax att möta Spårvägen, Vi förlorade med 5 bollar men det är ändå bra, jag älskar verkligen att spela mot dom, så jävla klena! =)
Direkt efter matchen tog jag och pappa bilen snabbt som fan för att sen kolla på pojkar 93 som spelade mot DJURGÅRDEN, shit vilken Hatmatch det är måste jag säga, och det gör allt så jävla mycket roligare! och jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit, för det var så jävla spännande så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, lika och några sekunder kvar, tobbe får bollen och fintar tre spelare och gör Måååååål, ----> Vidare till Final, Shit vad underbart! :D
Så då blir det att åka in till söder i morgon och kolla finalen...
Hoppas Elin och flickorna hänger på så vi kan dra vidare in till Stan sen och Shoppa loss lite! :D
ska ju ändå bli Grymt bra väder i morgon! :D

Det som hände idag innan matchen vill jag inte prata om, men jag lovar att jag finns här för dig, och allt kommer bli bra det kan vi alla lova! ...

Men sen måste jag också säga Grattis till Familjen ES som har fått valpisar idag!! :O åååhh vad roligt, måste verkligen åka och kolla på dom sen :D
Små valpisar...

Efter detta inlägg skriver jag nog i min gamla blogg, gillar inte den här sidan heller... /:
saknar faktiskt blogg.se lite när jag är här!...
Så gå tillbax till min gamla!

http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar