torsdag 22 april 2010

Imorgon är det match


Jag hatar verkligen vårat internet här hemma, ibland funkar det och ibland inte :O
Nu har jag pluggat, och om det jag pluggat på kommer, så tror jag det kommer vara ganska lätt, bara att skriva av det jag har i huvudet... men shiit vilket komplicerat prov... a ni som inte vet har jag Svenska prov i morgon. På måndag har jag Spanska prov, på Tisdag har jag Psykologiprov och sen är det bara att börja plugga till alla nationella prov som kommer, och det är inte länge till skolavlutningen, så alla våra nationella kommer på samma gång:O
Fan vad jag verkligen hatar skolan! :O

Nu hoppas jag att dom flest har hittat hit till min lilla blogg, men jag vet inte hur många besökare jag har :O dom har tydligen inte sån sak på den här sidan:O så jag blir lite konstig faktiskt!
Så ursäkta mig om jag byter blogg igen, men jag vill verkligen ha det perfekt! :)

Nu är det hockey, och plugg samtidigt!
vi får höras senare...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar