tisdag 20 april 2010

BÖT HIT NU!!

Heej på er! :D

Ja, vissa av er kanske vet vem jag är! så jag pallar faktiskt inte skriva så mycket! :D
Jag var förut på http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se men jag valde att flytta hit nu för jag orkar verkligen inte med blogg.se, I NEED CHANGE...
den här sidan värkar mycket mycket bättre, så vi får se! :D
Kan vara så att jag lämnar denna typ snart, om jag inte gillar den, för min "gamla" blogg finns fortfarande kvar och det kommer den alltid att göra, ett tag till iallafall, för alla minnen finns i den bloggen, och det är minnen som jag verkligen inte vill glömma,
Men jag fortsätter skriva på lika mycket här som jag gjorde i förra! :)
Och hoppas alla mina besökare förflyttar sig hit! :D ¨


aa nu ska jag snart sova, hoppas jag, ska väl skriva ett avskedsbrev i andra bloggen /': om jag inte gör det i morgon bitti då jag är lite mer pigg...
Träning i morgon som vanligt, men jag är inte med på den eftersom någonting har fuckat i min rygg O: Måste snacka med Mats i morgon, och kolla om han vet vad det är,
Men till det får ni ha det så bra, och hoppas ni gillar mig lika mycket som förr! :)

bild från åttan...

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig bild på dig och så e du blond mmmm gillar

    SvaraRadera